torsdag 21 augusti 2008

vaknade tidigt imorse igen,attans också..
igår var jag i skogen med mamma på dagen och hittade massa svamp..:)
sen på kvällen blev det en sväng på tranan med mina tjejor,var hur kul som helst..:)
igår när jag följde med ut så var det tre av dom som brukar spela med mig när jag jobbar som sa "vad gör du här,du ska vara hemma och vila nu" hehe,skönt att ens spelare bryr sig om en.:P
sen var det en tjej som var ute efter bråk också,hon blev tydligen så irriterad över att vi tittade åt deras håll så hon var tvungen att komma upp och säga till oss,seriöst vi hade inte ens sett att dom stod där..sen kom I på att hon kände igen den tjejen å att hon gick på särskola,så det förklarade ju lite iallafall..
nä,nu blir det nog en 1:a frukost..hehe
10 dagar kvar..<3

Inga kommentarer: