onsdag 24 september 2008

igår vart jag och S kidnappad av min mormor..:)var ut på en långpromenad och sen gick vi och fikade på furan,köpte garn och sen gick vi och åt en glass..
när vi skulle köpa glass så träffade vi M och A som satt och hade fikat,sen skulle A iväg och M följde med mig och mormor när hon skulle med bussen..sen gick jag och M för att möta I,pratade lite med henne sen gick jag och S hem..:)

idag har jag och S varit ut på vift igen,fått massa papper påskrivna av arbetsförmedlingen för att försäkringskassan är korkad..så nu kanske man äntligen får pengarna man har väntat på sen i maj..sen träffade vi mamma på stan när vi skulle hem..:)
tänkte gå till min farmor idag,men hon svarade inte när vi ringde så det får bli en annan dag..:)

älskar min goa familj..<3

Inga kommentarer: