lördag 1 augusti 2009

förlåt

ursäkta att det inte skrivs något här just nu,jag känner att jag inte riktigt har tid och ork till de just nu..

händer en massa här hemma iaf,vi har nyss kommit hem från 3 veckor i usa,sara kryper och busar för fullt och älskar att stå upp och vill gå så fort hon har chansen,dröjer nog inte länge tills hon springer för fullt här hemma haha..;)sen pekar hon på allt å säger titta och där till allt hon ser..:)

som de ser ut just nu så blir det mycket jobb på tranan denna månad och jag ska även sätta igång rejält med jobbsökandet så att jag får en ordentlig inkomst så att jag kan skaffa körkort å vi kan flytta till hus..:)hoppas jag hittar jobb fort för jag vill verkligen flytta så att sara kan få en trädgård att leka i å så att vi får mer yta att bo på,börjar bli lite trångt här i lägenheten.känns som att saras leksaker ligger överallt hur mycket man än plockar med dom..

det är väl de som händer just nu iaf,updaterar väl med nya saker när jag hinner och orkar..:)

Inga kommentarer: