söndag 21 november 2010

uppdatering.

hallo.

tänte skriva och berätta vad som hänt den senaste tiden.

först och främst kan jag berätta att jag har fått en provanställning för ett heltidsjobb på teleperformance,känns kanonbra och jag har helt fantastiska kollegor som gör jobbet ännu roligare.

jag har skrivit in mig på körskola för nästa sommar ska jag ha körkort och egen bil..:)

vi har skaffat diskmaskin..:)

vår lilltös som inte är så liten längre(2 år och 2 månader gammal,väger över 14 kg och är väl nästan en meter lång) har börjat på dagis och trivs kanon,protesterar när vi ska klä på oss och gå hem och säger neej,sara dagis leka mer..;)

så just för tillfället känns livet sjukt bra,får väl se när jag får tid och lust att skriva här igen,men nu har det iallafall kommit en liten uppdatering..;)

Inga kommentarer: