lördag 11 april 2009

glad påsk

till dom som läser min skruttiga,dåligt uppdaterade blogg..

igår var det 7 månader sen lilla fröken sara bestämde sig för att hon ville födas,helt sinnessjukt vad fort tiden går..nu sitter hon själv å har börjat tagit sig fram på egen hand eller snarare bak på egen hand,hon backar än så länge..:P

man har ju inte direkt något att klaga på,jag har en underbar karl som jag älskar otroligt mycket,vi har en go liten dotter som bara blir sur om hon är hungrig eller trött,annars skrattar hon å är glad nästan jämt,hon har fått in riktigt härliga sovrutiner enligt mig då hon somnar vid 8 på kvällen å sover till 7 på morgonen innan hon vill ha frukost,sen somnar hon gärna om igen i nån timme till..:) vi bor i en fin lägenhet (enligt mig) med riktigt låg å trevlig hyra,enda problemet är väl att de kommer bli trångt när fröken blir större å vill ha eget rum,men de löser vi då..:)

jag skulle ju kunna ha haft ett till jobb,men för tillfället räcker det med de lilla jag har..:)

imorgon är det tranan å jobba som gäller,kommer nån och hälsar på mig då eller får jag sitta själv hela kvällen?

nä,nu har jag skrivit av mig lite iallafall,hoppas alla har haft en trevlig påsk och att alla som är ute å festar ikväll får de riktigt roligt..:)

ha de

Inga kommentarer: