onsdag 8 april 2009

jadu

både jag å sara är hemma å är förkyld,älskling är sjuk han med,men han jobbar ändå,han har varit hemma i 2 veckor med feber å grejjer så igår släpade jag upp han till jouren på sjukhuset så dom fick göra lite tester på han för att få reda på vad de är för fel,är ju inte direkt normalt att ha feber i över 2 veckor i sträck..dom på jouren trodde att de kunde vara nån slags virus,de var inte smittsamt iaf..:)

ikväll blir de schemaläggning,å så kanske man stannar kvar en stund extra å dricker nån cider..:)lillfröken kommer ju hinna somna innan jag åker,så slipper hon se mig alkoholpåverkad..:)

skönt att jag inte ska jobba ikväll iallafall,men på fredag å söndag ska jag stå bakom blackjackbordet igen..:)

å imorgon blir det påskmiddag med min familj,å på lördag blir det påskmiddag hos älsklingens familj..riktigt mysig helg kommer de bli..:)

Inga kommentarer: