måndag 21 april 2008

jao..

var några dagar sen jag skrev sist,i fredags kom syster L hit och lånade soffan för hon skulle jobba på lördag morgon och jag+J åkte några varv på stan och pratade med massa folk..i lördags lackade J en bil och jag var hemma för att slippa lukten av lack,sen jobbade jag på kvällen och J hämtade mig halv 3 när jag slutade..:)igår kom J:s dotter och E (mamma till dottern) upp och hälsade på,var kul att äntligen få träffa J:s dotter,väldigt busig och glad tjej som snart fyller 7..hehe vi 4 åkte och käkade pizza och sen åkte vi till skroten för att avmaskera bilen J lackade i lördags och jag blev självklart medlurad på upptäcksfärd ute på skroten= titta på alla "döda" bilar som tappat benen och armarna(hjulen) och hitta alla vattenpölar och lerhål som finns där..sen tävlade vi i vem som kom först tillbaka in till J och E som stod kvar inne och var tråkiga och bara pratade istället för att vara med och leka med oss busungar (jag och J:s dotter) sen innan dom skulle åka så kutade busungen fram och kramade J och sen fick även jag en kram,så jag tror hon gillade mig..;) nä,nu blir det ner på stan en sväng..
132 dagar kvar..<3

Inga kommentarer: