måndag 28 april 2008

ute på tur..

idag har jag och farmor varit ute på tur till e-center och kikat massa..när jag var på väg ner till henne så mötte jag A och lilla T och pratade lite med dom,sen tog jag och farmor bussen ut till e-center och gick även till dollar och kolla lite..sen blev vi hungriga och käkade lunch på coop resturangen jag valde en vegetarisk nachotallrik och när jag fick den så var den stoor,men jag fick i mig hela för den var jäkligt god..:Psen när vi var klar därute så tog vi bussen tillbaka hem till henne och drack lite kaffe och pratade massa,medans bebis sparkade nöjt i min mage..;)sen för ca en timme sen när jag skulle hem från henne så fick jag världens sug efter vattenmelon,så det blev en sväng in på hemköp och inhandla en halv och nu sitter jag här och skriver och äter en bit melon..;)ikväll blir det nog mys i soffan med smörpopcorn,pepsi och nån film..:)
125 dagar kvar..<3

Inga kommentarer: