söndag 27 april 2008

roadtrip

jadu,igår blev ingen hemma och ta det lugnt dag iaf..det blev en roadtrip till västerås för att E och D skulle köpa bil..:)skitfint väder,massa flummande i bilen ner och när vi kommer fram så är det grönt gräs,gröna träd och maskrosor överallt,så underbart.;)sen när bilen var köpt så tog vi en sväng förbi grabbarna grus garage (J:s kompisar) och tittade lite vad dom höll på med just då,sen blev det en sväng på max och äta för alla 4 var jättehungriga..:Pnär vi kom hem så blev det en sväng till lidl:s parkering för dom hade anordnat garageträff där,å när vi var där så ringde M (kompis från ljusdal) och frågade vad jag gjorde..det visade sig att ljusdalsborna också var där och kikade runt men vi missade varandra och mötte varandras bilar hela tiden utan att kunna säga hej,vilket det blev ändring på när deras klantiga chaffis glömde bort att det finns en rondell vid resecentrum nu och kraschade rätt in i den och sabbade bilen dom åkte i..dom ringde till L(bärgaren) och han satt vid oss och frågade mig "var det inte dina polare från ljusdal som åkte en röd 850 med tonade rutor?" och jag skrattade lite åt deras klantighet,sen åkte vi och kollade hur dom mådde och om det verkligen var dom som hade kraschat och mycket riktigt där stog dom..så då kunde jag ju iaf säga hej..:)sen åkte jag och J till mc donalds för vi blev hungriga..:P

idag har jag svinont i ryggen och ska snart på bio med K (kompis) och J och hans bror flyttar gammelkylskåpet härifrån ner till garaget..:)

126 dagar kvar..<3

Inga kommentarer: